fixat med håret och ångesten som kommer..

..När man insett att man sammanlagt lagt 2 och 5 på hår, PÅ BARA HÅR. det är inte ens värlt det.
För någon vecka sen tog jag saxen och klippte av 5 cm på mig själv, om inte mer? det var extremt trassligt, tort, slitet och ja... Blev helt jävla ojämt, helt sjukt ojämt så sen dess gick jag med uppsatt. men löste det genom att köpa nytt löshör, satte in det igår kväll så nuu har jag sjukt lent hår, det värsta är väll att jag fick nyansen mörkare än vad mitt hår egentligen är.. sist var håret exakt samma färg, men detta var mörkare, men syns inte så jätte mycket så det duger iallafall. 
 Behöver hjälp och tips orkar verkligen inte köpa nytt löshår varannan månad, för att det blir tort. Är det någon som har något tips på hur man kan behålla att håret är lent? eller äre bara att typ häva i silikon droppar? någon som vet nån produkt eller något? både till mitt eget hår och löshåret?. komenteraa ttacck.

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

vad fin du är!
Hoppas du får en fortsatt finfin onsdagskväll!
Är det lika mycket snöstorm hos dig som här? :D

KRAMIS^^

[ Sen tänkte jag bara säga att om du svarar på min kommentar får du gärna göra det i min blogg, jag kan inte se svaren annanrs då det är något knasigt med min blogg. ]

2012-12-05 @ 18:02:24
URL: http://mooollys.se
Postat av: anonym

alltså spöksnor sägs vara bra för håret, ger en mjuk och len känsla men nackdelen är att det aldrig torkar riktigt på djupet. Men du kan ju alltid testa! Kram

2012-12-05 @ 18:50:37
Postat av: Maja

Så himla fint ditt hår är:D Om du kollar min blogg högst upp i höra hörnet är det ett litet sträck om du klickar innan för det så kommer du till en hemsida där man kan fixa det:D

2012-12-05 @ 18:57:10
URL: http://majastnman.blogg.se
Postat av: Elsa von Raring

Du har jätte fint hår :D

2012-12-05 @ 19:15:41
URL: http://elsaliinnea.blogg.se/
Postat av: lina

olivolja är bra!!

2012-12-05 @ 20:20:29
Postat av: Jenny

Att ha rätt produkter är A och O för att få bra hårkvalitét. Skulle rekommendera Kerastases produkter för torrt/frissigt hår, finns billigt på baresso.se.

Regelbundna frisörbesök och alltid ha värmeskyddande produkter!

Silikondroppar lägger sig bara på ytan av håret, som gör att det ser glansigt ut, men det torkar ut inifrån, därav att håret sen blir torrare igen.

Lite tips =)

2012-12-05 @ 20:36:35
URL: http://converspa.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0