LISTA OM MITT TVÅTUSENTOLV

denna bild är tagen av mig förra nyårsafton. Typ den enda bilden från den kvällen. 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja, men kan inte riktigt komma på vad.

2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inte några vad jag minns.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, tur det typ...

4. Dog någon som stod dig nära? Nej.

5. Vilka länder besökte du? Danmark, polen, tyskland with my frieends. Känner ni igen mig?

 
 
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? Se möjligheter istället för hinder och orka göra mer.

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? Min första tanke var 26 april. Inte bara för att det är min födelsedag utan det hände så otroligt mycket annat den dagen, saker som egentligen var helt onödiga och gav efter sjukt mycket tårar men som i slut ändan var behövligt. Annars de fyra veckorna jag och felicia sommarjobbade, var sjukt roliga. Bodde hos henne flertal dagar och jobbdagarna var sjukt roliga. 

8. Din största framgång 2012? Fått sjukt mycket erfarenheter, blivit självständigare och smartare. 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? råka göra magplask från 3an i sommras på Gvik, vet inte om det är en skada men fick ont. om det räknas.

11. Bästa köpet? ööh.. 

12. Vad spenderade du mest pengar på? mat. helt klart.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? JAAPP, mycket.

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012? Gotye- somebody that i used to know . Carly Ray Jepsen- call me maybe. 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det går inte att jämföra.

16. Vad önskar du att du gjort mer? gjort mera äventyr och konstiga saker,typ. Men har chans för det 2013. då jävlar. från och med nästa vecka 1 januari, ouf.

9. Största misstaget? Ser inte mina misstag som misstag så att säga. ser det mer som en lärdom av hur saker kan bli om man gör saker på de sätt som jag gjorde. 

17. Vad önskar du att du gjort mindre? önska att jag inte tänkte så mycket som jag har gjort. Men samtidigt önska jag att jag tänkte mer i vissa situationer som blivit helt fel.

18.  Bästa saken detta år? att jag tagit risker och vågat. Gjort sjukt spontana saker.

19. Blev du kär i år? nej.

20. Favoritprogram på TV? svenska hollywood fruar.

21.  om du fick beskriva detta år med tre ord? Självständigare och frihet

22.  Om du ser dig från början av detta år och nu i slutet, hur har du förändrats? Om man bortser från utseendet så har jag fått mer bakom pannbenet, lärt mig otroligt mycket saker som jag kommer ta med mig resten utav livet.

24. Något du önskade dig men inte fick när du fyllde? nej, eller jo att flyga fall skärm. men man måste va 16 så nästa år då jävlar. 

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Åkte buss på väg till Polen från Tyskland, sen på ett hotellrum med mina tre närmsta vänner och massa annat folk.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, men det beror lite på mig själv faktiskt.
 
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? ful som fan. asså tänk er typ pyamas.

28. var någonstans på hela året tillbringade du mest tid på fritiden? var aldrig på samma ställe, var lite överallt men alltid med mina tre närmsta hjärtan ♥

29. Vem saknade du? Min kusin viktoria som åkte till andra sidan jorden i några månader. 

30. Den bästa nya personen du träffade? Träffade måånga som var lika bäst. 


Kommentarer
Postat av: Ronja

Gud vad fin blogg du hade! den verkar as bra och inspererande, Och du är ju hur bara hur fin som helst!

haha tack eller nåt för att du kommenterade så jag hittade den! xx

2012-12-23 @ 22:00:23
URL: http://Ronjabystrum.blogg.se
Postat av: Ronja

Tror jag tjuvar den här listan, om jag får? :)

2012-12-23 @ 22:01:52
URL: http://Ronjabystrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0