två saker du inte vet..

 
• I förrgår tappade jag min kamera så den gick åt hellvette, linsen fucka ur och blev intryckt snett utåt och sprucken. SOM TUR var det inte system kameran, men de va den kameran jag tar alla porträtt bilder med. Så därför har jag lite bildbrist här på bloggen.
 
• Jag lärde mig allt inom bloggdesign 2009/2010 då jag låg hemma sjuk i cirkus 2,5 månader. Satt dagligen med HTML mallar. Fixade bloggdesigner åt andra osv. och tyckte det var sjukt kul.  idag kommer jag knappt ihåg någonting, kan det grundläggande. Men någon dag när jag har tid ska jag lära mig igen!

Kommentarer
Postat av: lovisa

fin bild! ;)

2012-12-14 @ 16:37:56
URL: http://lovisaag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0