det är april.

Man brukar säga att det är en ny månad och nya tag. Jag har lätt att ta tag i nytt, det är den här månaden som jag ser ljust på. Jag fyller år och ska försöka styra upp någonting roligt. Tandställningen ryker, kommer äntligen kunna le utan handen för munnen. Även fast allt känns så jäkla bra och även fast jag har så mycket att se fram emot. Har jag svårt att släppa det som hände för ganska precis två veckor sedan, det hade så stor påverkan på mitt liv och vardag att det är svårt att släppa. Har bestämt mig för att inte förtränga någonting, sorgen måste ju få ha sin gång den med. En dag kommer jag kunna släppa det med, när min ilska har gått över så kommer jag kunna ta ett nytt tag om det och kommer kunna se saken på ett annat sätt än vad jag gör just nu. Det blir vad jag gör det till, vill jag ha ett bra april 2013 får jag se till att göra det bra. Göra saker som gör mig glad, göra saker som gör andra glada och leva roligt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0