instabilder och veckan.

Bilderna är från instagram, igår. Har sträckt hela mitt vänstra bens baksida. Har världens problem med att kika, sitta i spagat/splitt och allt sånt. Får stress när jag ska tävla om två veckor. Även om sträckningen har gått bort så har jag ju blivit stel och kommer aldrig kunna hinna träna upp det eller hur man säger. Men aja får ta det som det kommer. 
 
Var och solade i dag med Moa, ska börja nu en gång i veckan fram till sommaren. Så jag hinner bygga upp brännan lite. Tog bort balklännings-inlägget och tänker att jag gör ett nytt bättre+ att jag har bytt vilken klänning jag ska ha osv. Som jag skrev i det inlägget jag tog bort, jag hinner inte bli säker på vad jag ska ha innan jag ändrar mig igen. 
 
Hade nationella i spanska. Gick så otroligt bra, har mina klasskompisar att tacka. Bra sammarbete. höhö. Fredag är det hör eller prat nationella, har inte förstått det där riktigt än. Och på torsdag är det begravning. Hela veckan är ganska fullspeckad, vilket nästa också kommer vara. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0