en nästan för lång torsdagslista.

Dina första tankar när du vaknar? Beror lite på vad jag har framför mig på dagen.
hej fin bild,  no.
Är du singel? 
ömh. varkeneller. 
Är du hungrig? 
Inte just nu, äter kakor.
Vart befinner du dig just nu? 
i sängen
Vad vill du ha just nu? någon som kan hämta TV dosan. orkar inte.
Är du en hälsogeek? Ha ha... Vill inte veta hur min kropp ser ut på insidan.
Vilket/vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? evelina, emma eller celise. Dom satte celise som mellan namn istället för förnamn vilket jag är arg på dom för.. men tackar dom för att inte heta Emma! inget illa mot er som heter det! bara för vanligt..
vad vill du just nu?- dansa weo!
 
Biter du på naglarna? 
Nej. hell no..
Har du körkort? nej.. fanns det cykelkörkort borde jag inte ha det heller.
Är du snäll? Ja det hoppas jag!
Tycker folk du är snygg? Hur ska jag kunna veta det? Hoppas att det finns någon enstaka i alla fall, haha.
Vad gjorde du för 15 min sedan? att komma hit i denna lista har tagit mig 15 minuter.
Vad har du för planer till helgen? Lite osäkert ännu.
Det sista du sa högt? köp ny till mig eller laga, snälla. (jag tappade min mobil i sylt förut)
Det senaste någon sa till dig? det var en jävla tur. (pappa lagade den)
Hur svarar du i mobilen? hallå? eller vad?
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? har aldrig förlorat någon i hela mitt liv. peppar peppar...
Vad väntar dig om 10 år?  Den som visste det!
Sjunger du? Ofta, Men det sen om det låter bra är ju en annan femma..
Rädd för? att en dag bli gammal och inte kunna klara mig själv.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad är äkta lycka egentligen? Är det att vara tillsammans med sina bästa vänner och se på One direction eller är det att åka i väg på en romantisk weekend tillsammans med sin älskade?
Vad är äkta lycka för dig? Kommentera gärna och berätta!! :) Puss

Direktlänk; http://tomson.blogg.se/2013/february/akta-lycka.html#comment

2013-02-22 @ 08:21:15
URL: http://tomson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0