en tisdag.

Tisdag idag. Vi börjar alltid ungefär 40 minuter senare då, men det glömmer jag varje vecka. Inser inte att jag är på fel buss försen jag går på. Varför lär jag mig aldrig.. Varje tisdag är jag på fel buss. Nemen så nu vet ni det. 
Har ett hellvettes massa plugg. Blev inte ens godkänd på religionsprovet.. Måste plugga på det..
Och det här skriver jag som en på minnelse till mig själv för att inte glömma: skriva hemkunskapen, skriva inlämningsuppgift i bild, Fysik test på måndag, öh.. det är något mer men orkar inte tänka. NU ska jag klippa ihop och ladda in videoklipp från mobilen och datorn.  Kram rå.
 

Kommentarer
Postat av: Therese Björkman

hoppas du haft en bra dag :)

2013-02-27 @ 22:02:46
URL: http://theresebjorkmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

det börjar bli en lång tråååkig blogg , den dör ut

2013-03-01 @ 17:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0