en söndagslista

Något som gjorde dig glad igår?
Mamma beställde pizza, och det händer typ aldrig. Här äter vi aldrig snabbmat eller halvfabrikat Äter jäääämt nyttig jävla mat hemma. såå det gjorde mig glad. 

Humör just nu?
just nu är jag helt utmattad. köttade nästan två timmar på gymmet i morse, så nu ligger jag nerbäddad och äter mackor och apelsiner. och dricker te. I dag tänker jag inte göra något. inte ett skit. tänker inte resa mig här i från.

Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
var uppe och tränade på piruetter. Är extremt morgon pigg. Efter att ha varit uppe och härjat en hel natt, kanske gått o lagt mig klockan 7 på morgonen kan jag vakna klockan 9 pigg som aldrig förr.

Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Stog och föna håret och sjöng utav bara hellvette.

Vad du ser om du tittar till höger?
Min mat. och Tvn

Vad gör dig glad just nu?
Att jag har det så förjävla bra. 

Hur vädret är hos dig just nu?

det är blåa måln typ? och kallt brr. 

Vad var det senaste du åt?
äter det på bilden ovan just nu.

Drömmer du mardrömmar?
Aldrig faktiskt, inte vad jag minns iallafall.

Hur många kuddar sover du med?
Sover utan kudde, att sova på en kudde kan nog vara bland det oskönade som finns. Har däremot tre stycken som bara ligger brevid mig.

Favoritkläder?

 
Älskade dr martens, svarta jeans, mina ´´håriga/glansiga´´ leggings. Tröja över blus och karros vita stora tröja.
 
Favoritgodis?
Choklad, utan tvekan. det är något jag skulle kunna leva på.

Höger-eller vänsterhänt?
Höger

Stjärntecken?
oxe

Vad längtar du efter mest just nu?
att kunna gå barbent i höga jeans shorts, dr martens, stor stickad tröja och en lång fläta i håret en varm sommar kväll. Sitta runt en brasa ute någonstans hela natten med ett stort gäng vänner. skratta och prata. 

 

Vad skulle du egentligen vilja göra just nu?

Uppleva något riktigt grymt. Safari i afrika, hoppa fallskärm, flyga till månen.eller ah. typ.

 

Om du hör ordet perfekt, vad förknippar du det med?

Lycka

 

Kommentarer
Postat av: ronny från askersund!

schyssta bilder!

2013-01-15 @ 16:54:13
Postat av: anonym

Hej! Jag är en tjej på 15, snart 16 år och har mycket komplex över mig själv, dvs min kropp till mestadels. Jag är inte överviktigt, jag är normal byggd men får ändå höra folk prata om hur ful jag är,tjock osv. Tycker detta är jätte tråkigt och mår väldigt dåligt över det,då jag inte går till skolan.. Vad ska jag göra? vill liksom komma in på gymnasium och ha min utbildning..som alla andra..
Ser upp till dig som person och vill verkligen veta vad du skulle gjort, tror säkert det finns fler som jag. Kram..

2013-01-15 @ 16:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0