mellanmål

Sitter just nu och äter pasta med spenat i, och har olivolja över. Eller okej, redan ätit upp. Men sparade de godaste till sist, vindruvorna. På idrotten idag, körde vi basket. Jag sprang runt i strumpor, och nästan alla andra i skor. Så ni tror inte att jag blev trampad typ 100 gånger på fötterna då? men sket i det, de e ju bara o bita i hop liksom. Nu när jag kommer hem så har jag tydligen stukat typ två tår, har röda märken och är svullen. JA så kan det gå, nästa idrottslektion blir det skor då.
 
Skulle egentligen följa med tjejorna till öppethus på plusgymnasiet. Men skulle bli ont om tid eftersom jag skulle klippa mig. Så nu ligger jag nyduschad och ner bäddad med datorn i knät. Så ska hugga in på vindruvorna nu och slå på något avsnitt av PLL.
 
Snart i veckan kommer det komma upp ett långt inlägg om mig själv med: Videoinlägg, bilder, text. and so on. inlägget är så gott som klart men ska bara få tid att spela in videoinlägget. Så det kommer alltså bli ett långt inlägg med massa bilder, text och ett videoinlägg om mig själv. Så håll utkik!
 

Kommentarer
Postat av: Ronny från Askersund

Fyfan vad gott! Kik?

2013-01-16 @ 20:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0