Nu ska det tränas som fan.

Nu är det så här att jag har bestämt mig för att börja gymma. Fick spontan ryck och drog med mig mamma till gymmet för att köpa gymkort. Börjar på söndag med Felicia, Moa och Karolina. typ beach 2013 here we come. 
Nej men allvarligt känner att motivationen till varför jag vill träna är för att få bättre kondition, starkare mage, rygg och bli starkare överhuvudtaget och framför allt orka mer OCH rent utseende mässigt större rumpa och smalare ben, starkare mage typ aa ni fattar, de där vanliga. Då har jag iallafall något att sträva efter.
 
Känns skönt också att ha tre vänner vid ens sida varje dag jag kommer vara på gymmet då vi pushar varandra och eftersom att vi alla strävar efter ungefär samma mål tror jag att vi tillsammans kommer orka och bli mer motiverade och taggade till att träna med hjälp utav varandra. 
 
Me tolv veckor sedan. Då stog jag nästan. Nu kan jag stå helt. så nyårslöftet är inte långt ifrån. Tänkte bara säga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0