blir det här åt hellvette nu...

...Så Kommer jag raka av skiten och gå och gräva ner mig. Jag har inga förväntningar för jag måste göra detta på mig själv, vågar inte att någon annan gör det på mig.. Kommer aldrig glöma när jag satt hos frisören och skulle slinga håret i somras, hade sjukt svårt att lita på vad hon gjorde och var orolig hela tiden. SÅ det är bäst att jag gör på mig själv, då har jag bara mig själv att vara arg på om det inte blir bra. Jag är lite dum som tar den här risken, Men det kan ju bli riktigt bra också..

Kommentarer
Postat av: Eziny Dreed

Du som har så fint hår!

2013-03-12 @ 18:05:44
URL: http://eziny.blogg.se
Postat av: Anonym

Lägg ut en bild hur det blev resultatet

2013-03-13 @ 10:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0