en liten lista mitt i allt.

Om dig 

Hur mycket är klockan just nu? - någon gång på dagen för att vara exakt. 

, Namn? - EVELIN EMMA-CELISE PANES.

 Hur många barn vill du ha? - ett eller tre

 Vill du gifta dig? - om ringen är fin, skoja. kanske.

 Rullar du spaghettin eller skär du den? - I rollin 

 Har du ätit sushi? - ja

var sitter du just nu?- i sängen o äter frukost

  Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Kalla oss fling familjen: 3 cornflakes paket, special K, mussli, 

 Humör? -  rätt stabilt.

När senast tog du en bild?: nyss, snapchatta fula bilder är min nya hobby. 

Bakgrundsbild på datorn?: En som min lillkusin ritade till en som är i himlen nu.

Har du någonsin blivit jagad av polisen? - ne omg.. daah.

Har du en hund? - nej, har haft. dalmatiner.

 Tror du på spöken? - tror på andar. 

kulle du vilja vara längre? - kortare faktiskt

 Skulle du vilja dricka dig full nu? - nej

Godast på morgonen? jouse efter borstat tänderna, naah.

  Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - jaa med munnen förtejpad.

 Kan du tänka att pierca dig i naveln? - den är redan piercad.

Har du någonsin haft sex med någon? - förstår inte frågan.

 Har dina föräldrar ljugit för dig? - ibland är allt annat bättre än sanningen. 

Har du varit full den här månaden? - nej

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - ganska så...

Har du borstat tänderna den senaste timmen? -jaa

Vem älskar du? - mina närmsta

Vem är den bästa artisten/gruppen? - måste nog säga mig själv där.

 Vem pratade du senast i telefon med? - emil

Vem är snällast i världen? - mina vänner är rätt så snälla, kommer hem med 34 blåmärken varje gång jag varit med dom. 

Vem vill du prata med? - Någon som lyssnar.

 Vem sov du senast med? - felicia och moa

 Vem vet allt om dig? - mina närmsta vet mycket.

 Vem hatar du mest? - hatar ingen. Ogillar inte särskillt många heller. Ogillar mest folks beteende än själva dom.

 Vem kan berätta allt för dig? - alla som vill kan prata med mig<3 <333

var fick du senast pengar ifrån? felicia gav mig pengar.

vad sa du senast i telefon? du väckte mig

ditt livs största misstag?- allt är väll bra på sitt sätt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0