JAG..

Jag ger mig sällan in i bråk utan att blanda in Moa. Den jäveln går all in.
Jag är just nu ovanligt överlycklig men det vänder så fort jag börjar tänka på en närstående som inte mår bra. Blir ledsen arg och rädd att behöva vänta på något som jag vet snart ska hända.
Jag älskar livskicken man får när man slänger sig ut för brantaste backen i fjällen och tror att man verkligen inte ska komma ner levande, åker äckligaste karusellerna, Öh ah alla farliga grejer. 
Jag äter toast, oboy och kakor till frukost varje morgon. nästan.. Sen går jag till gymmet och springer av mig allt.
Jag säger ja till
 det jag vill och tänker bara på andra när jag vill.
Jag duktig på att använda fantasin.
Jag stör mig  trångsynta och dömande människor. Eller dom med förutfattade meningar och fördomar. Okej jag själv har en del fördomar men jag vet om att jag har dom. Den värsta fördomen som finns är tron om att man inte har några.
 
Jag är vackrast långhårig och solbränd.
Jag skrattar med handen för munnen, men den 4 april när tandställningen åker så kommer jag le vart fan jag en går.
Jag är en typisk person som gillar att bestämma. Har kanske lite bekräftelsebehov men är väldigt snäll.
Jag trivs inte då jag inte får göra saker på mitt sätt. Har lärt mig att inget sätt är fel så länge det blir rätt. Så då blir jag arg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0