januari och februari resumé.

Detta blir en resume utav vintern, sen blir det en om våren, en om sommaren and so on.
Mest för mig, att kunna titta tillbaka och minnas. Men kan också va kul och se för er!
Sååå lite kort om min vinter härdå,
januari.  
 Fick spontan ryck och gav mig in på att börja gymma med tjejorna. Jag har varit på gymmet mer eller mindre fyra dagar i veckan sedan dess.  Det är bra, för vanligtvis brukar jag inte gå upp ur sängen på söndagar, bara tråka efter skolan and so on. Nu har jag något att fylla ut den tiden med, fylla ut den med något bra.
Inklusive dans. Jag och Moa började tävla i pardisco, vi hade fyra gånger på oss att hitta på en dans vilket motsvarar ungefär fyra timmar. Den dansen skulle vi tävla med i februari...
Åt middag hemma hos Moa och firade hennes 16 års dag, en jätte trevlig kväll! Många dagar var lugna och stresslösa. Sleepovers och många dagar på stan för att bränna pengar. Det värsta är att jag inte vet vad jag har köpt.. kollade på kort-kvittot och då hade alla pengar slösats på mat, godis och sånt. Inte ett enda öre gick till något viktigt. Antar att mat då är viktigare än pengar.. eller något.
 
Februari.
 
Dom mest roligaste kvällarna var i februari. Åkte hem till felicia och sov där nästan varje helg. Skoldagar också Sov en gång på golvet. Annars tryckte vi alla i hop oss i hennes lilla säng, vaknade och åt glass och poppcorn till frukost.  Sleepovers framför TVn pratade oss till gråt..och partajade vissa kvällar.
 
Och så kom vi till tävlingen jag pratade om, Fick final plats i par med Moa i Gävle. Jätte bra för att vara första gången, kom elva i singel egentligen inte alls bra. Stog framför kameran en dag, Lekte i snön, och ja. Detta var kort om min vinter. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0