onsdag

Okej på första bilden har jag redan druckit ur glaset I know.. Blandade
glass
jordgubbar
bananer
yougurth
citron och socker.
aoooh jag skämms. På första delen av matte NP fick jag 9/24.. ASSÅ WHATT. 9?!? Jag lämnade in pappret skit nöjd, hade gjort mitt bästa och kände mig svin säker. Sa att det inte ens var svårt och oroade mig inte alls. Så får jag tillbaka det idag och hade nästan det sämsta resultatet i klassen. Hoppas på att del B gick bättre och att resten kommer gå bra. Hur sämst får man bli. Kan nog bero på att jag ärligt talat, utan att överdriva: så har jag inte öppnat matteboken på hela vår-terminen. Kanske har lite mig själv att skylla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0