ta hand om mig själv dag

Fick fina navelpiercingen när ja fyllde av bästa killen. 
 
Jag har varit vaken sedan klockan åtta, men jag har inte vaknat änn. Är så trött fortfarande. Jag åkte en sväng till mammas jobb, gick hem och förbi haga. Köpte med mig hem hårfärg, så har färgat håret idag. För andra gången denna veckan. Jag har bytt sänglakan, och spillt saft. I går spillde jag och karro coola i felicias säng också.
I går var vi hemma hos felicia hela kvällen, åkte och köpte tacos vilket tog oss en och en halv timme. Sen satt vi och pratade hela kvällen och hade det mysigt.  Tog sista nattbussen hem med karolina, var nära på att missa den så vi sprang ut i oknytna skor, t-shirt och resten av alla våra grejer i händerna. Svin kallt ute.
 
Här är lite blandade klipp, några veckor tillbaks och från igår. Tog bara med klippen där vi är barnsliga så..
Kan inte sluta garva åt det frida gör när första klippet är slut. HAHA dör.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad brun du är, solar du? isåfall var och vad kostar det?

2013-05-04 @ 22:18:31
Postat av: Anonym

berätta lite om din tandställningstid!

2013-05-04 @ 23:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0