söndags sysslor

 
 
Söndagar är den dagen på veckan som jag inte går upp ur sängen i onödan. Sover så länge jag orkar, laddar ner så många filmer jag orkar, dushar så länge jag vill, går i pyamas hela dagen Bara för att det inte finns några måsten på söndagar, finns inga tider man behöver passa utan man kan bara chilla och tare lungt. 
Men denna söndag är ju lite speciell måste jag ju säga, dagen innan nyårsafton och jag har mycket att göra. 
För att göra något vettigt utav denna dag så tänkte jag förbereda inför i morgon och en liten påminnelse utav vad jag ska hinna med att göra i dag.
 
•Tänkte börja med att säga att jag gick ut och sprang 3 kilometer i morse mest för att jag fick ångest över att det var länge sen jag gjorde det.. körde styrka i garaget och tänkte sätta på mig boxnings handskarna och börja slå mot säcken men kände att det skulle vara bäst om jag lärde mig att slå först. 
• jag har stått i duschen i två timmar för att det var så jävla kallt ute så höll på o dö, haft hår inpackning och skrubbat mig osv.osv.
•Funderar på om jag orkar dra mig till solariumet men det orkar jag fan inte. 
•Har letat insperation på vad jag skulle kunna ha på mig i morgon kväll, så ska senare gå ner till garderoben och se lite vad jag har.
•Fixa naglarna!, gaah det får jag inte glömma. Dom ska bli svarta, Börjar tycka att allt ska vara svart nu...
•Ska ringa och prata med lite vänner och planera morgon dagen lite mer.
•Ladda kameran och tömma minneskortet.
•Skriva ner mina nyårslöften.
 
Kommer snart hitta på 100 saker till som jag glömde skriva, Men nu ska jag hur som hellst bädda ner mig igen och kolla på någon film. så får det andra vänta... typiskt mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0