i morgon är det någons födelsedag.

Jag ser inte glad ut. Men jag är glad. Jag blir sexton år i morgon. Kommer i håg känslan när man var liten, man var alltid så exalterad dagen innan om inte veckor innan. I går sa någon ´´vad händer på fredag?´´ jag vet inte svarade jag. Juste. Kom på att jag fyllde. 
 
För ett år sedan firade jag min födelsedag i en buss på väg ner mot tyskland och polen. När klockan slog 12 sjöng bussen, det var inte bara jag som fyllde då utan också en annan kompis. hela den 26 åkte vi buss det var inte försen på kvällen vi checkade in på hotell och sträckte på benen. Hade klasskompisar och bästa vänner med mig så det var rätt fett. Trots att jag skrek och bråkade den dagen mer än vad jag någonsin har gjort till någon så var det en nystart. En vänskap som satts på prov och blev starkare än innan.
 
Nu går jag från ämnet men, ibland. Fan vad saker kan bli så mycket bättre med lite bråk. Tänk er något som legat i luften så himla länge sen skriker man ut det, rensar luften och börjar om på nytt. Det behövs i bland.
 
Önskeinlägg är förberedda och kommer komma upp så småning om! håll utkik!.

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg dig i skolan idag, har du färgat ditt hår blondare?

2013-05-02 @ 22:01:16
Postat av: Anonym

vad bråkade ni om? (lite kul o veta)

2013-05-02 @ 22:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0