önskerubrik - min träning och mina tips

Sedan jag började träna har jag gått upp i vikt men ändå gått ner i vikt. Det jag menar är att jag har gått ner i utseendet men gått upp i kilo. Jag är mer fitt nu, men har gått upp i kilo pga. att musklerna väger. Jag bryr mig inte och kommer aldrig att bry mig om vad jag väger det betyder liksom ingenting för mig, så ville bara klargöra det.
Så ett tips, skit i vad vågen säger. Jag ska vara ärlig och säga att jag hoppades på att gå ner när jag började gymma. Några veckor efter stog jag framför spegeln och tänkte nu jävlar har det blivit förändring. Jag ställer mig på vågen, vågen visar fyra kilo mer än vad jag vägde innan. Jag var fortfarande smalare än innan, men vågen visade en större siffra än innan.
 
Innan ni fortsätter att läsa vill jag bara göra klart för er att jag inte tränar för att få någon speciell siffra på vågen. jag tränar för att må bra och för att det är kul. Det är kul att röra på sig och äta nyttigt och gott. 
  
Det jag gör på gymmet.
Varje ´´gympass´´ är vi där runt 2 timmar. Ska vara ärlig och säga att det inte är effektiva timmar utan vi leker runt och irriterar folk, och väntar på varandra. Vi springer på band eller trampar på crosstrainer sen är vi inne i tyngdlyftar rummet bland alla biffar och lyfter. HAHA okej sant att vi lyfter, ne vi är där men kör inte armar haha.  Vi kör mest rumpa och mage. 
 
Är skadad i vänster ben för vanligtvis kör vi alltid squarts med stång eller boll. Jag vet inte vad det jag gör på bilden heter, men det kör vi då istället.

 Jag tror inte på dieter, jag tror på att man ska äta sunt.  Och att man ska röra på sig. Kroppen lär ju må bäst då. Det jag äter springer jag ändå av mig så det spelar egentligen ingen roll. Jag talar för mig själv, vissa behöver kanske gå på diet för att kunna gå ner osv. men det är inget jag bryr mig om. 
Med att äta sunt så menar jag att man äter rätt mängd av det man stoppar i sig beroende på vem man är. Att man bränner upp det man ätit. 
 
 
Så det var lite om min träning. Dom flesta kommentarerna var om att ni ville läsa om den. Jag brukar inte orka skriva om den, vart man än läser så läser man folk som tränar. Ingen pallar egentligen läsa det men aa nu gjorde jag ett även jag.

Kommentarer
Postat av: -

Vart gymmar du?

2013-04-26 @ 23:12:39
Postat av: Anonym

hahahahahah kan inte sluta skratta när jag läser detta. ..för det första kan du inte ett skit om träning så ge inte andra dina felaktiga tips..! för det andra gör du helt fel på bilden. man ska stå med rak rygg och endast röra benen och rumpan. lek inte profs.....

2013-04-29 @ 00:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0