tisdag den sextonde.

Har hetts på alla nya busstider för ingen buss går så att jag kommer perfekt till skolan när jag börjar. Måste komma jätte tidigt nu.. Hade SO- samhällskunskaps Nationella idag. Allt gick jätte bra och kunde allt kändes det som, det enda problemet var att stava alla svåra ord, jag brukar kunna stava men det ska ju så klart inte gå när det väl gäller typ ´´representant´´ blev ´´prepresentetetant´´ något sånt. Lite pinsamt men aja, det var ju inget svenska prov så. Var tvungen att googla den rätta stavningen nu... 
 
Nu har jag kommit hem, väntar på att en fin vän ska komma sen drar jag och dansar.
 
Blev föresten antagen till Thoren-ekonomi. Så förmodligen där jag kommer gå i höst. 
Blir så glad av alla fina kommentarer, tackar och massa kramar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0