en liten lista..

rik och olycklig eller fattig och lycklig? Fattig och lycklig. Annars kan man väll bara köpa till sig lite lycka kanske.
Just nu så vill jag ha...? BLONT HÅR! har köpt färg o allt, men ska vänta lite grann.
saknar du gamla vänner? en del, guud jaaa. En del har jag bara glidit i från vilket är ganska synd. Resten finns det en anledning till varför det har blivit som det blivit.
Ett erkännande? Jag tycker jag själv är finare utan smink, även om jag målar mig själv väldigt mycket ibland. Älskar att hålla på med smink och i vissa dagar känner jag mig jätte fin utan medans jag andra dagar tycker att jag passar bättre i smink. 
utan dator eller utan mobil? utan dator, allt man kan göra på datorn går att göra på mobilen. 
Dagens motton?
Något som du nu just för stunden stör dig på? faktiskt ingenting. Eller försöker intala mig själv att det är så. Ska bli bättre på att inte störa mig så mycket. Allt blir så mycket bättre då.
Något som du är bra på? är kreativ och påhittig. trorjag..eller ah.
favorit musik just nu? 
 AM43 - kartellen
 out of my mind - B.O.B
 4 AM -scooter
 beneath your beautiful - labrinth
 orkar inte skriva fler..
Något du längtar till? längtar till min 16 års dag, den dagen ska bli så jävla fet. kom nyss från gymmet men längtar dit igen, längtar till alla dans tävlingar som det inte är långt kvar till.
just nu så...?  svarar jag på det här och har samtidigt i tankarna att jag inte får glömma ställa klockan och packa ner dansskor och dans kläder. 
Året hitills har varit..? varit bra,bra och ännu mer bra.
en egenskap du inte tycker om hos dig själv?  Kan lätt bli bossig. Vet egentligen inte om det är bra eller dåligt, beror väll kanske på situationen liksom. 
en egenskap du tycker om hos dig själv?  Att jag är pratglad, att jag inte är blyg och går att lita på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0