olika bryggor och back handspring.

När jag såg nån bild någonstans tänkte jag ´´ska testa göra det dära´´ så testa jag och det gick på första försöket! *stolt* *nöjd*
 
 
Nu är det så här jag ska lära mig göra hand-volt framlänges och baklänges, när jag har lärt mig det ska jag lära mig göra flick flack. Vet egentligen knappt själv vad det är men snabba och många baklänges volter ungefär, ser coolt ut.
 
Vet att man självklart måste vara väldigt vig i ryggen, but thats no problem för det är jag redan.  Testade idag på dansen med lite hjälp, men gick väll halvbra men kommer klara det med mer träning!.
När jag har bestämt mig för att klara något så ska det bli så också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0