chapter 2013, page 4 of 365.

 
Har faktiskt gått och blivit bruun, solbränd, de ni. I dag ska jag göra något av dagen, låg i sängen hela dagen i går. Har blivit lite så att jag sover bort dagarna och är vaken på nätterna. Och det GÅR INTE att vända tillbaka, de bara går inte. Är helt utan rutiner nu, rätt skönt, men som sagt Det slutar med att man ligger o sover på dagarna o är uppe o springer på nätterna.
 
Ska faktiskt bli skönt att börja skolan igen, få in rutiner och träffa alla igen. Skolmaten framför allt, den längtar jag efter. eller inte.  Vi ska ju söka in till gymnaise nu... lite stress med vad man ska välja. Men sånt där löser sig
Nej nu ska jag borsta ut håret, klä på mig kläder, och dra ut.

Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

sjukt vacker!! :o

2013-01-05 @ 00:15:00
URL: http://adelinanorstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0