glittriga naglar

 
Moas moster köpte detta nagellack i USA. Har aldrig gillat ett glittrigt nagellack så mycket som detta. Kommer ta det av henne snart, höhö. förövrigt har mina naglar blivit jätte långa, eller jätte o jätte håller på och få dom jätte långa. För tänkte först gå till salong och göra naglar men ångrade mig sist när jag gjorde det för dom blir ju så förstörda oså. så tänkte att jag sparar ut egna istället. När jag sparat ut mina egna naglar till den längd jag vill ha dom ska jag gå till salong och be dom lägga gelé över dom så att det blir som lösnaglar fast på mina egna. Då Håller sig mina egna naglar långa längre liksom. 
 
Aja ne, Moa sov över här i natt, gick o la oss runt klockan fem så vaknade för en stund sedan. Klockan fyra ska vi dra oss till gymmet  och efter ska jag bli ännu brunare, blivit beroende...

Kommentarer
Postat av: louisebiszczak♦

kan du inte lägga ut videon från våran disco dans?
vore roligt att se den. Du kan ta bort den efter jag har sett den om det är så ^^ ;)

2013-01-06 @ 23:12:11
URL: http://biszczis.blogg.se
Postat av: louisebiszczak♦

btw, vart gymmar ni? :)

2013-01-06 @ 23:12:33
URL: http://biszczis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0