longboard

Var ute i går kväll och åkte i flera timmar med Moa och Benzzo. Vi skulle åka över en bro, sen skulle vi ner för den. Det var grus nedanför och den kom en man på skidor med hjul. Han var lite ivägen för mig så jag åkte rakt ner i backen istället. Jätte skönt. Men det fanns ingen mening att klaga så vi åkte till MC och köpte glass, sen fortsatte vi att åka i nån timme. Kom hem med ett helt blodigt ben och ett smutsigt sår som blev ett hellvette att göra rent. Bilden är dock tagen idag, såg värre ut då. 
Kom till skolan i morse av att man inte fick komma in, brandalarmet var igång så alla fick vänta ute tills brandbilen kom. Var dock bara i skolan två timmar på morgonen hade hemkunskap och NO, åkte sedan till tandläkaren och gick lite på stan. Slipper gå dit på ett helt år nu, har varit stammis där sen några år tillbaka. Varit där 1 gång i månaden sedan 09. Nu äntligen slipper jag. 
Kom hem och åt och jobbat lite matte. 
Fick denna med mig hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt den ?

2013-05-03 @ 18:49:45
Postat av: Anonym

SVARAAAA

2013-05-06 @ 18:54:01
Postat av: Anonym

Hur mycket kostar den ?

2013-05-07 @ 22:25:38
Postat av: Anonym

du svarade aldrig i videoinlägget, om vart du köpte t-shirten, den var jätte fin!

2013-05-09 @ 13:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0