nyårslöften.

vanligtvis har jag aldrig nyårslöften, för i slutändan klarar jag ändå aldrig av dom. Glömer bort dom dagen efter eller tänker ´´börjar i morgon´´ osv. Så har struntat i det. Men i år tänkte jag ha nyårslöften + mål. Saker som jag ska klara av innan året är slut, saker som jag ska bli bättre på och saker som jag ska uppleva.
Så jag skriver upp dom här så att jag kan påminna mig själv, och så att jag i slutet av året kan se om något utav mina löften höll.
 
Jag och tjejerna har snart skrivit fyra sidor ´´2013 to do lista´´ Helt crazyyy saker står med där, så kommade året kommer bli GULD när vi bockar av allt eftersom.
 
 
 
bild 1: Innan året är slut ska jag kunna stå som på bilden. Är nu inte långt ifrån, men det är ett mål jag ska klara av.
bild 2: Ta med mig kameran över allt, ta kort på allt som händer. Varför jag har det nyårslöftet är för att jag detta år inte tog några bilder alls, vilket gjorde att jag i dag inte har något att kolla tillbaka på och minnas. Vilket är riktigt synd. Därför ska jag bli bättre på det 2013.
bild 3: ta dansen mer seriöst, vill utvecklas vilket krävs mer träning för.
bild 4: leva fullt ut, se mer utav världen och leva mer. man lever bara en gång och vissa inte ens det, så ska ta vara på dagarna och möjligheter.
bild 5: den bilden talar för sig själv. 
 
Får se hur detta år kommer bli, är iallafall helt säker på att början av detta år, ikväll, inatt, kommer bli fett med woaaaaaaw. 
Nyåa året firas in med mina frieendooozz, kommer bli grymt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0