Kommentera

Jag loggar in här flera gånger per dag och försöker hitta på något vettigt att skriva, men det slutar med att jag inte får ut någonting, vet inte vad jag ska skriva om och så blir det inget inlägg. Kommentera frågor, önskerubriker and so on. så ska jag svara/skriva om det i inlägg.

Drog i allafall upp håret i toffs i morse, sprang till bussen och hade en hungrig dag i skolan. Åkte hem till en fin vän mot kvällen och nu är jag precis hemkommen och ny dushad. I måndags lyssnade vi på Mitek, han överlevde konsentrationsläger och en helt sjuk rad med händelser under andra världskriget. Respekt.
Ska vara ärlig också, kunde inte låta bli att fälla några tårar när han berättade allt..
 

Kommentarer
Postat av: -

Visa ditt rum, hur du sminkar dig, vad du äter (alltså bilder på mat). Jättefin blogg verkligen! Kram

2013-04-25 @ 06:36:41
Postat av: Anonym

Träning, vad du gör på dagarna <3

2013-04-25 @ 15:13:12
Postat av: Anonym

hur tränar du? har du några tips?

2013-04-25 @ 19:34:24
Postat av: Anonym

din träning.
SMINKVIDEO ELLER VIDEOINLÄGG

2013-04-26 @ 20:32:08
Postat av: Anonym

jaa sminkvideo!

2013-05-01 @ 16:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0