hår inlägg

Jag har fått en hel del frågor angående mitt hår som jag tänkte besvara i detta inlägg. Främst frågor som om jag har hårförlängning, hur långt mitt riktiga hår är, pris och vart det är ifrån, färg och nummer, nackdelar och fördelar and so on. Så läs vidare för svar:
 
Svar JA jag har hårförlängning för er som inte visste. Vilket syns om man kollar väldigt noga på bilden ovan. Har haft det sedan i slutet av sommaren 2012. Men självklart bytt ett antal gånger.
 
Fördelar med det är att man får långt och tjockt hår, man kan göra många fina frisyrer och jaa, enligt mig själv så ser jag bättre ut som långhårig. 
 
Nackdelarna blir många. Svårt att reda ut, blir lätt trassligt. Kan i bland synas att man faktiskt har förlängning speciellt när mitt eget hår affroar till sig och blir fluffigt. Så plattar det varje dag vilket har slitit och sliter enormt på mitt egna hår.
 
Priset på håret är nästan precis tusen kronor med frakt. Från rapunzelofsweden. Har köpt nytt hår i tre omgångar, har alltså lagt ner tre tusen sammanlagt. Jävligt med slöseri egentligen men ändå fett värt det. Färg nummret är medium golden blond #27 eller något sånt har jag för mig. 
Mitt natuliga hår är till bröstet ungefär dvs. cirkus 10 cm längre från axlarna.
 
Tror det var allt, hoppas ni fick svar på era frågor. Fråga om det är något du inte fick svar på eller något annat du vill fråga. kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville bara säga att du är så otroligt fin!! Brukar se dig i skolan och det är inte bara på bilder som du är så fin, man blir riktigt inspirerad av att läsa din blogg och hela du är jätte bra!! Kraam :)

2013-01-10 @ 16:58:18
Postat av: mikaela

Vad använde du för färg för att få det i den färgen du har nu? sjukt fin färg.

2013-02-03 @ 21:56:20
URL: http://mikaelamalmquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0