TIPS

Har använt kastanjevatten sen slutet på förra veckan, Solariebrännan går bort väldigt fort nu eftersom att det är vinter så tänkte testa med kastanjevatten och se hur det blir. Eftersom att jag hatar BUS (brun utan sol) så hade jag inte så stora förväntningar för hur resultatet skulle bli. Men blev helt okej faktikst, eller väldigt bra!. 
Känns hellre som att jag använder mig utav detta än att förstöra mig själv genom att sola solarium, eftersom att jag vill vara brun. nu på vintern. 
 
 
Kastanjevatten är färgatvatten som torkar in på tio sekunder, kladdar inte, färgar inte av sig, mer än lätt att få jämt och få det att se naturligt ut. Därför det är så pass tunt att det lägger sig inte som ett lager utan är väldigt tunt men ger extremt mycket färg. Det ska inte täppa igen porer heller och ger naturlig färg desutom. Man tar padds och lägger på, på större ´´ytor´´ som på benen blandar jag ut det med lotion och lägger på. 
 
Enligt mig så gör BUS precis motsattsen till över ↑. När jag har använt det så har det kladdat av sig, svårt att få jämt på händerna, tar typ 3 timmar för lotionen att torka och man ser orange/fläckig ut and so on. 
 
Så detta är ett jätte bra tips för er som inte orkar sola solarium 123456 gånger i veckan eller för er som bara vill bli bruna. Finns på åhlens och kicks för 95:-. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0