nytt och tisdag.

Min helg har varit jätte bra, var i lördags på marieberg hela dagen och bio på kvällen med en fin vän. På söndagen var vi här hela dagen, sen mot kvällen åkte jag till tjejerna och kollade titanic. Åkte till sthlm i går morse och kom hem i går kväll, med felicia och moa.
Shoppade och åt massor av gott, nu är jag nästan helt pank. Får leva fattigt i några månader nu.. haha..
På bilden över så köpte jag vita jeansen och tröjan och klockan igår. Även tröjan i sista bilden. Köpte underkläder och mat o massa sånt som jag inte orka ta kort på. Nu har ni fått sätt lite vad jag handlade iallafall.. Tröjan med prickar kanske inte ser så snygg ut på bilden men den är tajt och sjukt snygg till svarta jeans. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå fina jeans vart från?

2013-03-26 @ 14:37:01
Postat av: Anonym

vilka bloggar bryckar du läsa?

2013-03-26 @ 23:02:59
Postat av: Anonym

vilken fin tröja vart är den ifrån ?:)

2013-03-26 @ 23:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0