tio saker

jag använder aldrig bilbälte.
jag blir helt till mig när jag ser diamanter och fastnar med ögonen på dom.
jag kan välja hur lång jag vill vara- 164,5 eller 166.
jag skämms lite för vem jag var när jag var yngre.
jag vill vara brunögd.
jag har en rosa cykel som allt är trasigt på.
jag o mina vänner lekte med bratz i 7an i smyg.
jag ska fixa ett videoinlägg med alla svar på era frågor på torsdag.
jag har en inristad bokstav på handen som man ser som ett ärr när jag är brun.
jag tror att jag kan sånt jag inte kan ibland.


Kommentarer
Postat av: Anonym

öh varför kan du välja längd??
o va står din bokstav för?

2013-05-08 @ 16:24:13
Postat av: Viktoria

Börja använd bilbälte. Det är inte för inte som dom finns i bilarna - och att det är bälteslag. Om du är över 15 kan du få dyra böter, annars är det dina föräldrar som åker på det. Lite surt kanske?

2013-05-10 @ 00:02:41
URL: http://vikkipedia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0